Gallant Unicorn

God morgon och god natt!

Kom precis hem från jobbet och ska strax stupa i säng,
men jäktade in och gjorde skattjaktsuppdraget först.
Vet nämligen inte om jag kommer hinna med det när jag vaknar, ska iväg och jobba nästa pass mellan 17-00. Kommer att vara en zombie efter det...
Eller så blir jag övertrött och loggar in och lelvlar klart lilla hästen? ^^ 
 
 
Jag kanske tycker att det är intressant eller? ^^ 
 
 
Än så länge har jag faktiskt inte fått samma sak två gånger (hade världens otur med det under juluppdragen med tomten!), idag fick jag en kjol! :)
(Har skrivit det innan men tar det igen, kommer att lägga upp bilder på allt när skattjakten är över!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: