Gallant Unicorn

God morgon!

Jag gick upp för en halvtimme sen ^^
Det beror inte bara på att jag tycker om att sova, utan för att jag jobbar natt så jag sover på dagen, därför blir uppdateringarna lite sena här när jag inte har skrivit tidsinställda inlägg...
 
Aja, hade ni en bra midsommar? Det hade jag!
Ska fortsätta fira midsommar på SSO senare tänkte jag, vill ha massa bilder med alla fina dekorationer!
Loggade in lite snabbt för att göra skattjaktsuppdraget och fick ett par shorts idag!
Först måste jag bara visa er min midsommaroutfit, fin va?
 Hihi kunde inte låta bli! ^^
 
Väntar faktiskt med att lägga upp bilder på allt jag fått i skattjakten och lägger upp allt sen när jakten är över, tycker det blir roligare på det viset så att de som ännu inte fått sakerna jag fått fortfarande kan bli överrraskade :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: