Gallant Unicorn

Fullt upp!

Ska egentligen leverera kakor som jag nyss varit och köpt just nu, men jag smet in hemma och passade på att kasta upp ett inlägg, jag är så busig, ehe...
 
I alla fall, trodde inte vi hade något planerat alls i helgen men det var en missberäkning från mitt håll, hade helt missat att det var födelsedagar som ska firas (eller personerna har redan fyllt åt, men vi ska fira nu när alla är lediga så att alla kan vara med!) och massa annat som ska göras.
 
Så jag får helt enkelt vänta med att spela tills i kväll, och då! Då ska det spelas så att tangenterna glöder, eller ah något liknande i alla fall ^^
 
Nu börjar dom nog undra över vart jag tog vägen med kakorna, så slänger upp en bild på hur jag klädde ut min ponny på ponnyutställningen och sen önskar jag er en (förhoppningsvis) fortsatt trevlig lördag, vi hörs i kväll! :)
 
 
Hur söt? Som en citronmaräng med hallonfrosting på! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: