Gallant Unicorn

Intervju med: Amanda Wolfdaughter

Amanda Wolfdaughter

Hur länge har du spelat? 
Svar: Sedan december 2012 

Är du StarRider? 
Svar: ja, lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Svar: Är med i Sneaky Dragons :D 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Svar: Nej, min är så himla fin! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Svar: Nästan varje dag, i allt för många timmar 

Spelar du några andra spel? 
Svar: Ja, massor! är en äkta nörd. Har brillor och allt ;) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Svar: Att ha grym kul, och se fantastiskt snögger ut samtidigt ;) 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Svar: Onej, har många. Över 10 stycken, kan knappt namnet på hälften. Men min start häst heter Silverknight 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Svar: Alla i klubben :D 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Svar: Sitter mest på TS och pratar med alla i klubben, annars har jag musik på :) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Svar: En stationär PC 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Svar: Din såklart! ;) och Evelinasnemos är ju bra med, och annies.  

Önskeras i spelet? 
Svar: Enhöring, i rosa! :D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Svar: Har massor! men ångrar ju inte den dagen jag gick med i Sneaky Dragons 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Svar: Den otroligt oseriösa :D 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Svar: Satt en dag och googlade lite och då kom en länk till star stable upp. Gjorde ett konto på test för de verkade ju kul, och sen dess är jag hocked! 

Vart har du ditt hemstall? 
Svar: på Vingården 

Önskefunktion i spelet? 
Svar: Visselfunktion, så man kan kalla på sin häst :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: