Gallant Unicorn

Min förra IRL-frisyr på sso!

För ca ett år sen så hade jag svarta dreads (okej jag hade några röda och några röd/svarta med men ändå) med röd lugg.
Tyckte det var lite kul när jag skulle kolla in dom nya frisyrerna och såg den här:
 
Blev nästan lite sugen på att byta till den på det andra kontot, MEN jag får nog hålla mig till jag är klar med SilverGhost...
 
Visste ni det förresten, att jag använder mig av två konton för att filma SilverGhost?
Jag har helt enkelt satt samma smink och frisyr på båda karaktärerna, på det viset kan jag använda fler hästar och scener ifrån uppdrag...
 
Ehe jag tyckte att jag var fett sneaky och smart men ni kanske redan hade räknat ut det? Hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Alltså, jag med tyckte just den frisyren var snygg men jag tror inte min karaktär är just för den färgen. Min gubbe spelar ju ut sig på att vara platina blondin och oskyldig x)

2014-03-06 @ 15:21:34 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: