Gallant Unicorn

Nya saker!

Igår så stod jag inne i frisörsalongen i Jaralheim och funderade på att byta frisyr. Men när jag inte fastnade för en på en gång så bestämde jag mig för att vänta till efter uppdateringen i fall det skulle komma nya frisyrer... 
Lite kul att det faktiskt kom en ny skönhetssalong ^^ Nu väntar vi bara på att serven ska öppna och sen ska här shoppas! 
 
Nyfiken på skorna på bilden, även om det är ett hästspel så gillar jag att ha lite mer "vardagsaktiga" kläder just eftersom jag för en del filmer och det är inte alltid karaktärerna befinner sig i stallet ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Hehe jag har hade funderat på att byta frisyr, vilken tur att man väntade :D

Svar: Nu är jag nyfiken på de nya frisyrerna! :D
ssohaley.blogg.se

2014-03-05 @ 13:14:16 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: