Gallant Unicorn

Tävlingen i Gröndal!

Idag så lyckades jag få upp ryktet så pass att jag fick testa den nya tävlingen, den var annorlunda mot vad jag trodde att den skulle vara MEN inte tråkig!
 
En sak jag reagerade på var att man inte behövde kunna hoppa, det känns lite skumt eftersom man måste vara StarRider för att kunna komma in i Skördebygden?
 
 
Just nu sitter jag i soffan hemma hos Frida Winterstorm och bloggar, orkade inte släpa med min dator så jag lånar hennes laptop. Därför blir det lite färre uppdateringar eftersom jag inte har min egen dator med mina bilder och program...
 
Vaknade med en migrän från helvetet i morse så har mest försökt uthärda dagen...
Som tur är så är Frida världens gulligaste och tar hand om mig, så jag överlever.
 
Men mår fortfarande väldigt dåligt så jag missar klubbens event ikväll vilket suger :(
Får logga in och heja lite på dom i dressyrtävlingen i alla fall!
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Lucy Macwright

Man får börja göra brouppdragen direkt när man blir SR, medan uppdraget där man lär sig att hoppa dyker upp först vid level 6. På en av mina gubbar slösade jag en massa SC på att få bron klart på en dag, så man kan faktiskt komma in i SB innan man lär sig att hoppa... Dock tror jag att man redan kan hoppa när man väl har klarat av alla hönsuppdrag och byggt upp rykte till gillad, såå lite konstigt är det OwO Skulle ha varit kul med lite mer hopp och grejer c:

Svar: Det jag menar var att man måste ju vara SR för att kunna komma till tävlingen, då hade dom ju lika gärna kunnat lägga in några hopp^^
ssohaley.blogg.se

2014-03-03 @ 21:28:03 - http://ssolys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: