Gallant Unicorn

Ehe, näe

Testade att dra ned grafiken när jag körde ponnychampionat nyss, det gör jag inte om!
Allt blev ju smetigt och kletigt hehe ^^
 
För övrigt så håller jag på att levla PisseLasse (eh, ja det är hans smeknamn, kolla på Pippi Långrstrump på rymmen, eller på rymmen med Pippi Långstrump kanske den heter? En unge kallas så i filmen! Oj oj vilket ramaskri det skulle blivit om den filmen kommit ut nyligen!). 
 
 
Mer då? Jo jag håller på att försöka få det svalt i datorrummet så att jag kan sitta här och nörda resten av kvällen, var smart och åkte hemifrån utan att dra för gardinerna innan så det är bastu här nu, ooouuff!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Hehe smart av dig XD överlever du?? Det får vi hoppas men jag tror tyvärr att du har dött.. :/ ^^ * ♥ kram om du lever XD

Svar: Jag överlevde, men det var knappt :D
ssohaley.blogg.se

2014-05-25 @ 21:48:08 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: