Gallant Unicorn

Fornkungens Bergsväg

Jag undrar vad som kommer hända där uppe...
Vi har länge kunnat spana upp mot vad som ser ut att vara en slottsruin och för ett tag sen så blev ett nytt namn synligt på kartan '' Forntornet_Name''.
Nu har en större del av kartan öppnats, eller blivit synlig,vet inte hur jag ska uttrycka det haha, det är inte grått längre i alla fall!
 
 
Om man håller muspekaren över kartan så ser man att Fornkungens bergsväg går en bra bit in i området!
(Pilen på kartan är där jag befinner mig, men jag höll muspekaren ganska långt in i området).
 
 
Jag tror att det kommer att vara ett riktigt vackert ställe, den här utsikten liksom?
 
 
Passade på att ta lite bilder när jag ändå var där uppe (nej jag är inte inne i ett stängt område, man kan komma hit genom att klättra lite!) ^^ 
 
 
 
 
Någon mer som är nyfiken på vad som finns där bakom?
Och då menar jag så klart när området är klart och öppnat, inte vad som finns nu ^^ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar hur man får bort t.ex mössor och
hattar från huvudet så man ser hela håret som på dina bilder

2014-05-20 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: