Gallant Unicorn

Gårdagens event med klubben

Hann/orkade inte skriva om eventet igår så gör det nu istället, klockan är kvart över sex på morgonen och det känns som att mitt huvud ska ramla av för jag är så trött...
Men men, kan inte sova bort dagen när jag har viktig saker att fixa med! ^^
 
I alla fall, igår fortsatte mästerskapsvekan med en resultatstävling vid Jorvikstallets eltittävling.
Jag var inte alls i form för att tävla, det första jag gjorde var att fastna i en stolpe så att Felle fick komma och rädda mig -_- 
 
Sen samlades vi framför våra event ledare ( Eve och Nemo) och fick instruktioner om vad vi skulle göra!
 
Medan de andra tävlade en och en så väntade vi tålmodigt i grishagen, fick se att Ellie gjorde något som såg jätteskoj ut!
 
Det slutade inte så bra... Precis när de ropade upp mitt namn för att jag skulle tävla så hände det här:
 
Felle till undsättning!
 
Tog faktiskt inga bilder under min ritt, haha var för koncentrerad, men jag fastnade ändå i ett hörn och fick en ganska kass tid haha^^
 
Under tiden som eventledarna räknade resultaten så lekte jag kurragömma på Paddockön med Annie och Felle.
Annie trodde att hon var fett sneaky men Riddaren hittade henne allt!
 
Så var det dags att få reda på resultaten, det här känns ju inte lite pinsamt men jag har ett svagt minne av att Ellie vann? Usch vilken koll va?
 
Så avslutade vi så klart med kramen :)
 
 

Fina klubben, tycker om er allihopa trots upp och nedgångar <3
 


Kommentarer
Postat av: Ellie Northfall

haha åhnej, smygfotad!! XD

Svar: Hihi jag passade på :D
ssohaley.blogg.se

2014-05-14 @ 21:54:45 - http://ellienorthfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: