Gallant Unicorn

Hästar jag kan tänka mig att köpa

Jag försöker hålla mig till onsdag, ifall det skulle komma nya pållar då...
Men jag är ändå runt och tjuvkikar på söta hästar lite då och då och här är de jag skulle kunna tänka mig att köpa just nu (ha i åtanke att det här enbart är min åsikt, det är inte min mening att någon ska ta illa upp!) :
 
 
Den här ser så derpig ut, men tror den skulle kunna vara fin med lång man!
 
 
Tycker den här är så söt! Den påminner om en miniHaflinger!
 
 
Och den här påminner om en miniNordsvenk!

 
Jag tänkte faktiskt köpa den här innan jag köpte min första Arab, men jag tycker den är lite för glansig...Men den är fortfarande sjukt fin, tycker jag i alla fall!
 
 
Den här är med fin, men av någon anledning har det inte blivit av att den har fått flytta hem till mig...
 
 
Jag tycker den här ser ut att vara gjord av vaniljglass med smält kolasås på! ^^
 
 
''Eyelinerhästen'', även den jättefin! Kanske mitt nästa köp, vem vet?
 
 
Den här var faktiskt den första hästen jag köpte! Dock så sålde jag den eftersom jag tröttnade på att en person gnällde över hur ful den var så fort jag red på den.
I efterhand ångrar jag bittert att jag lät mig påverkas så mycket av vad någon annan tyckte, tycker den är så annorlunda och fulsöt!

 
 
Den här tycker jag är riktigt söt, den är så ''enkel'' men ändå fin!
 
 
Den här har lite knepiga färger, men jag har en viss svaghet för gulaktiga hästar i alla dess nyanser hehe^^ 
 
 
Har du någon häst du går och suktar efter, eller kanske någon du aldrig skulle vilja köpa?
 
Tänkte faktiskt slänga upp ett inlägg lite senare med de hästarna som tilltalar mig minst i spelet :)
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: