Gallant Unicorn

Idag är det Nemos dag!

Klicka på bilden för att komma till hennes fiskiga blogg :)
 
Sneaky Dragons ridlärare och en väldigt fin vän fyller år idag!
Jag menar så klart Courtney Silverhill aka Nemo, Corny och Contry!
 
Visste ni att Nemo var den enda jag kände sen tidigare när jag gick med i Sneaky Dragons?
Vi har en hel del klubbhistoria tillsammans, vi har varit med i samma klubb tidigare och även ägt en klubb ihop!
 
Jag är glad att ha dig i mitt liv, både på sso och utanför, hoppas din dag blir fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Hanna skydaughter

Hälsa henne grattis från mig :) (i efterskott)

2014-05-08 @ 20:21:49
Postat av: angelica goldstar

Åh men gulle dig!! :') <3 Tack tack tack finaste Janni <3 (från mobilen haha)

2014-05-11 @ 19:01:02
Postat av: Nemo

Haha meeen NEMO

2014-05-11 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: