Gallant Unicorn

Migrän :/

Jag börjar bli så trött på det här! 
Igår så skrev jag ett prov på morgonen, sen var min plan att åka hem, levla i lugn och ro på förmiddagen, fixa lite hemma, ta en långpromenad med vovven i solen och sen mysa med klubben på kvällen...
Men så blev det inte.
Redan på vägen hem kände jag att jag började få ont i huvudet, när jag kom hem slog det till rejält och jag fick ett migränanfall så kraftigt att jag inte kunde stå på benen...
Så jag spenderade gårdagen i sängen, delvis sovande så nu är min dygnsrytm helt rubbad...

Aja, nu väntar jag bara på att affärerna ska öppna så jag kan åka ner och köpa en cola och sen ska jag levla! 

Åh, just det ja! 
Jag antar att de flesta hunnit se bilden som kommit upp på starstables hemsida? Hihi som jag har längtat!
Är glad att jag (trots hästköp) faktiskt har sparat en del starcoins för jag tror inte jag kommer kunna motstå att köpa en! Det verkar pågå en del diskussioner just nu för viss tror att Tinkrarna kommer se ut som Friesrarna och Andalusierna men med annan färg?
Jag tvivlar dock på detta efter som deras (Tinkrarnas) koder i spelfilerna har en annan kroppskod,schhhh^^

Hur det än blir så ser jag verkligen fram mot att få se hur de ser ut! :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna skydaughter

Jag fick det idag!! Och klassen var ju tvungen att idag, JUST IDAG har fest. Så jag har typ tillbringat hela dagen i sängen med en isklimp på huvudet XD
Men krya på dig ❤️❤️

Svar: Åh usch vad jobbigt! Hoppas du mår bättre!
ssohaley.blogg.se

2014-05-23 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: