Gallant Unicorn

Shortsen...

Visst, det är verkligen jättekul att de kom med en helt ny typ av klädesplagg, MEN kunde de inte gjort shortsen lite snyggare?
 
Jag vet inte om det är något jag kommer använda men köpte ett par bara för att ha ett par liksom haha ^^
 

 
Har dock kommit på några bra användningsområden för dessa hiskeliga shorts:
 
* Fågelskådning, det ser ut att vara stora fickor på shortsen, där kan man förvara sitt förstorningsglas!
 
* Djuphavsdykning! Med de där tunga shortsen lär man ju sjunka som en sten! Smidigt då man inte kan simma med sin karaktär i SSO ^^
 
* Jordekorresafari i Hollow Woods, med höga stövlar för att minsa risken för ormbett så klart!
 
*Fallskärmshoppning, fatta hur mycket luft som skulle samlas i de där enorma shortsen?
 
Alltså det enda jag kan tänka på när jag ser andra springa runt i shortsen är Nigel Thornberry!
 
Haha hoppas de väljer att utveckla shortsen lite! Vill väldigt gärna ha någon form av jeanshorts! :)
 
Här får ni en vacker syn, för att pigga upp er över besvikelsen över att Tinkrarna inte kommer än^^
 
 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: