Gallant Unicorn

Sneaky!

Många har frågat varför jag bytt hår, har ju haft det långa vita ett bra tag eftersom jag har använt det när jag har spelat in SilverGhost och för att inte behöva lägga ut massor med StarCoins på att byta hår på flera konton (SilverGhost filmas från inte mindre än TRE olika konton hehe) så har jag haft kvar det långa vita.
SilverGhost har dock ett litet uppehåll eftersom jag ahr haft noll inspiration till den serien...
 
Jag har tillsammans med Felle börjat på ett nytt projekt, vill inte avslöja för mycket än, kan bara säga att det kommer bli så himla awesome, vi väntar bara på en liten men väldigt viktig detalj nu sen kan vi börja med ett intro woop woop!
 
Hoppas att ni inte hatar och överger mig nu för att jag lägger SilverGhost på hyllan ett tag, för den kommer att komma tillbaka, ville bara göra något helt nytt för att inte tröttna på den helt...
 
Här får ni en liten, liten sneak peek på det vi arbetar på just nu!
Kan tyvärr inte visa mer just nu och bilden säger antagligen ingenting, men tro mig, det kommer bli helt sjukt hihi^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Du jag fattar precis haha :) kram ♥♡♥

2014-05-27 @ 21:43:15 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Oh så spännande, ska vara roligt att se vad ni 2 kokat ihop ;)

2014-05-28 @ 11:25:50 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: