Gallant Unicorn

Alla mina hästar på SSO

Kom på att jag inte uppdaterat min info om mina hästar på klubbens hemsida
på väääldigt länge, så jag gick in på SSO och skrev ned alla mina hästar och här är resultatet:
 

RavenFeather - Frieserhäst


SilverGhost- Andalusier


SilverFeather - Nordsvensk


ThunderDancer - Jorvikiskt Varmblod


Vladimir (heter egentligen något på ryska som jag inte kan uttala) - Tobiano


Dmitri- (Har även han ett ryskt namn) Jorvikisk Ponny


DarkAngel- Arabiskt Fullblod


LightMagic - Achaltekeer


SunWarrior - Morab


HawkEye - Tovero


MarbleSmash - Appaloosa


FoxHunter - WestfaliskHäst


MoneyTrouble - Andalusier


MorningMist - Arabiskt Fullblod


StarStar - Arabiskt Fullblod


StormSpirit - Danskt Varmblod


SummerCrush - Arabiskt Fullblod


SmallKnight - Jorvikisk Ponny


DragonKnight - Oldenburgare


PeaceFlower - Jorvikisk Ponny


AutumnWhisper - Morganhäst


StarGazer - Holländskt Varmblod


ScarletRain - Tinker


WinterKnight - Tinker


BigBoy - Oldenburgare


SilverKid - Arabiskt Fullblod


SouthSpot - Arabiskt Fullblod


AshBorn - Arabiskt Fullblod


GoldPetal - Nordsvensk

 

Skulle vilja lägga in en bild på alla men eftersom över hälften är på hästön så gick inte det tyvärr :/

Så ni kan få titta på den här istället!

 
Svarta hästar klär väldigt bra i klubbens utrustning ^^ Mer svarta hästar till SSO!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

HUUUR KAN SU HA 29 SC

2014-11-06 @ 17:11:51
Postat av: Anonym

HUUUR KAN DU HA 29 HÄSTAR MENA JAG :O

Svar: Jag har köpt 29 hästar? :P
ssohaley.blogg.se

2014-11-06 @ 17:12:07
Postat av: Lana Swiftheart

OMG! Hur kan du ha 29 hästar?? :O

Svar: Jag har helt enkelt köpt 29 hästar :P
ssohaley.blogg.se

2014-11-07 @ 07:42:13 - http://lanaswiftheart.blogg.se
Postat av: Jessica Ohlsson

När kommer del 8 av SilverGhost?
Bara ÄLSKAR den serien....
Kan du inte lägga upp åttan SNÄLLA!

Svar: Den kommer när jag är klar med den, att göra en serie tar tid :)
ssohaley.blogg.se

2014-11-17 @ 07:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: