Gallant Unicorn

Det närmar sig...

Antar att de flesta sett det vid det här laget, men om du inte kollat på
kartan sedan innan uppdateringen så gör det och få en glad överraskning!
 
 
Ser ni hur stort området är eller?
Och det har kommit upp en symbol för ett låst område, så det måste vara nära!
 
Jag är sååååå nyfiken nu!
Det jag hoppas på är så klart uppdrag och nya hästar...
 
Vill ni höra min teori om hästar och Dinodalen?
Spelar ingen roll om ni vill för här kommer den:
 
Jag tror att den nya hästen kommer att gå att köpa inne i Dinodalen,
och att det är anledningen till att de inte gett oss en enda liten speak peek på den! 

Kommentarer
Postat av: Daisy ponywood

Hej! aa vart asa glad när jag såg och så var det massa andra där. Alla försöker lagga sig in där xD

2014-11-13 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: