Gallant Unicorn

God morgon!

Många av er gissade rätt på den förra bilden, klart det var Jorvik Vampyren som skulle filmas!
 
Dock så var jag inte med själv utan det var en annan drake som var inne och styrde mitt konto,
jag spenderade nämligen heeeeeela dagen på Gekås i Ullared tillsammans med Amanda Wolfdaughter!
Vi hittade på massa bus, bland annat så provsmakade vi deras utbud av tårtor, om nom nom!
 
Hann inte ens logga in på SSO igår för jag däckade i sängen vid 20.30 helt utslagen haha^^
Men nu ska här spelas!
Undrar vad som kommer på uppdateringen idag?
Vi har ju fått flera nya sneak peek's på Dinodalen,
kanske får vi se en sneak peek på den nya hästen idag? Känns verkligen som att det vore på tiden nu!
 
Aja, nu ska jag in och kolla till mina hästar, se till så att jag har stallhjälp och rensa 
lite i ryggsäcken om det skulle vara så att det kommer nya saker idag!
 
Hoppas ni får en fin morgon! :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: