Gallant Unicorn

Hoppas det går fort!

Har ni gjort de dagliga uppdragen varje dag så bör ni vara på samma nivå som jag idag.
 
Behöver jag ens skriva att jag dog lite inombords när jag insåg att man måste vara beundrad för att köpa
vissa av sakerna eller? Det fanns sååå mycket fint och jag vill ha ALLT! Tror jag köpte allt jag kunde ^^
 
Det jag suktar mest efter just nu är det här schabraket:
 
Och de här benlindorna:
 
Jag kommer att bli en väldigt fattig kvinna om de ska fortsätta leverera så här fina saker haha :D

Kommentarer
Postat av: Elisbeth

Jag borde vara på samma ställe men är endå inte där 😭😭

Svar: Jag sov över första dagarna så jag fick nog börja med de dagliga en dag i förskott :)
ssohaley.blogg.se

2014-11-21 @ 18:33:53
Postat av: Veronika Dragonforce

Åh vill också ha schabrak och benskydden *-* Tyvärr ligger jag en dag efter (har inte sovit över heller).. typiskt x)

Svar: Åååh, men EN dag borde inte göra så stor skillnad i slutändan :)
ssohaley.blogg.se

2014-11-21 @ 18:52:43 - http://dragonforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: