Gallant Unicorn

Hur kan du ha två starthästar?

Den frågan fick jag efter att jag släppte senaste avsnittet av SilverGhost.
Jag har förklarat det här innan men jag antar att jag fått några nya läsare så jag tar det en gång till :)
 
Jag har bara en starthäst på Haley Rainstorm. Dock så har jag ett till konto som jag använder för serien.
Jag har valt att inte skriva ut vad karaktären på det kontot heter eftersom det är mycket smidigare att vara
helt anonym när man ska filma, jag tycker jättemycket om mina ''fans'' eller vad jag nu ska kalla dem,
MEN det kan vara en aning frustrerande om man ska filma och inte kan vara ifred...
 
Så jag kommer inte skriva ut karaktärens namn, däremot kan ni få se lite bilder på henne!
 
 
Hästen känner ni igen va?
 
Självklart är det ''Snowy'' från SilverGhost!
Hon heter egentligen SnowHurricane och är som alla andra starthästar ett Jorvikiskt Varmblod!
 
Idag så gjorde jag uppdragen så att det andra kontot har tillgång till Dinodalen,
gissa om det kommer att komma vinterscener i serien sen eller? :D
 
 
När jag hade gjort klart uppdragen i Dinodalen (sov bara över en gång eftersom jag inte 
köper starcoins till det här kontot och vill spara till en Fjording) så fattades det bara 20 xp till level 16.
 
Så jag gjorde uppdragen med hästmarknaden med och då hände det:
 
 
Woho! Nu är det bara ''Sasha'' karaktären i serien som ska upp i level med, jag har att göra!
 
Jag har faktiskt hunnit samla på mig hela tre hästar utöver starthästen på det här kontot, 
MEN två av dem är lite hemliga inför kommande avsnitt av serien så de får vänta...
Men de här två filurerna känner nog ni som följt serien igen!
 
 
Förhoppningsvis så klarnade det lite för er i alla fall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: