Gallant Unicorn

Lite slavarbete

Mina Jorvik Shillings började sina, hade bara 25 när jag loggade in,
är så dålig på att spara eftersom jag åker transport överallt haha^^
 
Så idag på morgonen så passade jag på att göra lite slavarbete (dagliga uppdarg haha), 
har ju ingenstans jag behöver göra dagliga uppdrag för ryktets skull så jag är riktigt slö när det
kommer till att samla in JS på dagliga... Men idag så!
 
 
Tog hand om djuren i Jarlaheim först, sen letade jag efter katten Casper hos Sunfields...
 
 
Sen på vägen tillbaka till Moorlandstallet (jag gjorde ALLA stallen haha)
så tog jag med varor till WolfHell Inn på min starka lilla pirickhäst!
 
 
 
Efter att ha gjort alla stallen och några dagliga i Skördebygden så hade jag 1005 Jorvik Shillings
så nu kan jag åka transport några gånger till hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: