Gallant Unicorn

Ponnylevling!

Ehe det börjar kännas lite segt att levla, har inte gjort det på ett tag så
är lite ringrostig och tappar lätt farten med levlandet känner jag...
 
Men, det går framåt i alla fall, och han är ju så söt!
 
 
Hittade en Victoire och levlade lite med henne, hennes ponny är ju med sockersöt!
Blir säkert en sån med sen hehe ^^
 
 
Känns som att Victoire har lite dåligt omslut med knäna dock, men bra eftergift med
tyglarna så pluspoäng för det! :D
 
 
Jag hoppas på att han hinner bli levle 12 idag i alla fall.
Vill helst vara levlingsfri tills på onsdag om det mot förmodan skulle komma
en ny pålle då så jag kämpar på med ponnyn :)

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Hellskotta så söta som dom där ponnyerna är söta!
Tror jag kommer köpa en, haha x-'D

2014-11-15 @ 22:34:09 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Omg du är ju level 16!!!!!! Huuuur

Svar: jag har spelat sen 2011
ssohaley.blogg.se

2014-11-16 @ 08:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: