Gallant Unicorn

Snart så...

Just nu sitter jag och finputsar avsnitt nummer 9 av SilverGhost.
Bara musiken som ska fixas in och sen åker det upp på youtube :D
 
Jag behövde verkligen snön som kom med Dinodalen till serien så det blev helt perfekt!
 
Utöver att fixa med serien så gör jag inte så jättemycket i själva spelet just nu.
Jag skyndar mig att göra de dagliga varje dag, för det känns verkligen värt att bygga upp ryktet 
hos Nic, inte som med fisket *hosthost* Jag HATAR att fiska *hosthost* till exempel...
 
Älskar att min karaktär ser så uppgiven ut med!
(Håret är enbart ändrat för serien, inte en Haley-frisyr direkt!)
 
Så fort jag filmat klart det jag behöver så kommer jag byta tillbaka!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: