Gallant Unicorn

Spännande!

Jag vet inte vad jag ska tro om dagens uppdatering... 
 
Hoppas ju så klart på den nya hästen, MEN jag tvivlar på att den
kommer eftersom vi inte ens fått en sneak peek på den än.
 
Det jag tror kommer är något eller flera av följande saker:
 
En sneak peek på den nya hästen (det har gått några veckor sen de gick ut med
att det kommer komma en ny häst, visa den dååååå!!!).
 
En sneak peek på Dinodalen. Det har ploppat upp några bilder på instagram, så spännande!
 
En fortsättning på Halloweenuppdragen. Så gjorde de förra året och nja jag var
inte så överförtjust i den uppdateringen. Jag älskar Halloween men Halloween är över för i år...
Dock så vill jag ha benlindor till fe och häx-utrustningen, grr varför så snåla med benlindor?
 
 

Kommentarer
Postat av: ellen sunroad

jag vet vad det är för hästras

2014-11-09 @ 20:53:30
Postat av: ellen sunroad

jag vet vad det är för hästras

Svar: Jaså? ^^
ssohaley.blogg.se

2014-11-09 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: