Gallant Unicorn

Fina, mörka SSO

SSO är så ljust och vackert. 
När man rider runt i tex Skördebygden så känns det som att det inte existerar
något ont i den lilla världen med pixelhästar som vi spenderar så mycket tid i.
 
Men...
 
Då och då får vi hintar om att det faktiskt finns en ganska mörk sida i spelet.
En sida som inte alls är så där pluttinuttig med strålande sol och böljande vetefält...
 
 
Jag hade verkligen älskat att få se mer av den sidan!
 
Skräck är helt min grej och jag har varit fascinerad av det mörka i världen så länge jag kan minnas.
Inte på ett ''-jag tycker om att se bilder på överkörda djur-sätt'' utan då menar jag mer
skräckfilmer och så vidare, jag älskar att bli så skrämd att jag inte vågar sova utan en nattlampa!
Behöver jag ens nämna att jag ser fram mot Halloween hela året?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: