Gallant Unicorn

Hästsnatteri

Jag snattade Felles fina nya pålle lite.
Såååå fin! Jag vet inte hur många gånger jag har stått och tittat på den.
Funderat på namn, nästan klickat på ''Köp'' men sen ångrat mig.
Jag vet inte varför egentligen.
Jag tycker att den är så himla söt med sin eyeliner, och jag älskar den kritvita pälsen.
 
Men, jag har fortfarande en häst kvar att levla.
BigBoy är level 13 nu så han borde bli klar i morgon om jag levlar både senare idag och i morgon.
 
Sen kanske jag börjar kolla på nya hästar, MEN jag vill inte köpa en ny häst bara för sakens skull
utan jag vill hitta en som jag verkligen vill ha och som jag inte ångrar att jag köpte...
Kanske kommer det nya hästar i uppdateringen idag?
 
I alla fall, tills vidare får jag väl fjäska för Felle så jag får möjligheten att dreggla på hennes häst^^ 
 
 
 
Hihi titta vad busig han (eh jag vet inte om det är en han men nu får han vara det) ser ut! :D

Kommentarer
Postat av: Cookie

Köp den

Köp den

Köp den

Köp den! :'D

Svar: Men jag försöker ju spara haha :D
ssohaley.blogg.se

2014-10-08 @ 18:55:34 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: