Gallant Unicorn

Levlingsmusik?

Lyssnar ni på musik när ni levlar?
Det gör jag alltid, det känns som att det går fortare då och det blir roligare!
 
Jag har en väldigt blandad musiksmak, allt från hardstyle till hiphop och metal.
Däremot så har jag väldigt svårt för svensk pop, och techno med bebisröster haha^^
 
Här är en låt jag verkligen gillar, lyssnade på den medan jag gjorde Marley's tävlingar:
 
När jag gjorde kanintävlingen lyssnade jag på en låt jag hatar, för jag vill inte att någon
av låtarna jag gillar ska förknippas med den hemska tävlingen haha :D

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Självklart lyssnar jag på musik!
Allt från rock till Nightcore.

Jag tycker det känns smidigare att lyssna på musik!

2014-10-27 @ 11:10:07 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Cookie

Jag lyssnar på musik oftast Nightcore eller liknande :)

2014-10-27 @ 20:38:51 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: