Gallant Unicorn

Lilla fröken rosa

Jag myser runt med LightMagic och stresslevlar inte ens...
Det är ovanligt för att vara jag, oftast vill jag bara plöja igenom alla tävlingar
så fort som möjligt och bli klar för dagen men inte med den här lilla hästen!
 
 
Jag ångrar faktiskt att jag inte köpte henne tidigare, men nu är hon min i alla fall!
Fick för mig att hon skiftade i laxrosa av nån anledning, ehe...
 
Sen då?
 
Jag är rätt så nyfiken på vad det är för häst som ska komma...
Som många andra så gissar jag på att det är Fjordhästar det handlar om,
men samtidigt så har de varit sneaky tidigare och vi har inte ens fått en sneak peek än?
Kanske så blir det ännu en häst för mig, eller så hatar jag den?
 
Jag kan inte riktigt förklara vad det är som avgör om jag gillar en häst eller inte,
det handlar helt enkelt om första intrycket från min sida tror jag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Nellie skyyard

Janni har du märkt att det har kommit snö utanför Steves gård?:) du som typ kollar hela ️JORVIK varje dag efter nya saker haha 😄😄😯☺️☺️😝😂

Svar: menar du de lilla typ fyrkanten eller korset? Hihi den har jag sett i så fall :)
ssohaley.blogg.se

2014-10-20 @ 20:44:30
Postat av: Ebba Highland

Jag måste stresslevla. Jag har inte mycket tid och för att jag ska hinna tjäna pengar så jag får max nån gång så måste jag stressa runt hela tiden. Det är sjukt jobbigt. Fast jag har egentligen mycket tid bara att jag använder den åt helt fel saker... blä för mig känns inte bra nej fy nu vill jag ha höstlov nu nu nu nuuuu!! Ingen annan kanske bryr sig särskilt mycket men en hel vecka när man bara kan va hemma och mysa och det bästa av allt är att jag kommer få träffa bästa Cilla än av världens bästa människor enligt mig ♥♥♡♥♡♥♥♡♥♥ har inte sett henne på typ 10 veckor och har faktiskt gråtit för att jag har saknat henne. Hon gör livet lätt. Men jag höll på att dö för 3 veckor sen för att jag saknade henne så mycket men nu har jag börjat se på idol typ hela tiden och då tänker jag inte lika mycket på Cilla. Men saknar henne verkligen! Puss o kram ♥♥♡♥♡♥

Svar: Åh det låter inte så hälsosamt du! Försök att ta det lite lugnare...
Vad mysigt det låter med höstlov! Då hoppas jag att du varvar ned lite och bara myser med din vän, ta hand om dig ♥
ssohaley.blogg.se

2014-10-20 @ 21:54:07 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: