Gallant Unicorn

Människor...

Fy vad trött jag blir på människor ibland!

''Det är orättvist att jag inte kan köpa lika många hästar som du''
''Det är orättvist att du har mer starcoins än jag''
''Det är orättvist att du är level 16''
''Det är orättvist att du är med i SneakyDragons''

Ja världen är så otroligt orättvis, eller så är det så att allt blir vad man gör det till?

 Bara för att jag har råd att köpa starcoins och andra inte har det, ska jag låta bli att köpa starcoins då?

Får de på något magiskt sätt starcoins gratis för att jag inte köper starcoins?

 

Vad vill ni att jag ska göra? Skriva till SSO och be dem att ta bort 1000 xp från mitt konto?

Skulle det kännas bättre då?

I december så har jag spelat i tre år, jag har gjort vartenda ryktesuppdrag, alla uppdrag och stått ut med buggarna som uppstod i början när spelet var nytt.

Jag hjälpte till att rapportera buggar så att andra inte skulle utsättas...

Ända sen jag levlade upp till level 15 (ja det började redan då!) har jag fått höra hur orättvist det är att vissa har mer xp än andra, tror ni att det är kul att behöva lyssna på ert gnäll om hur synd det är om er eller?

 

Ska jag gå ur klubben för att just du inte kan gå med?

Ska jag lämna i stort sett alla mina vänner i spelet för att du är så avundsjuk att du inte vet vart

du ska ta vägen? Blir ditt liv bättre då?

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet <3. Förstår både dig och de andra. Visst kan man tycka det verkar "fubbigt" när andra har mer eller bättre saker än en själv. Men samtidigt förstår jag dig helt och hållet! Det är ju egentligen helt rättvist! Du har turen att kunna köpa sc och haft turen att bli medlem i sd. Det är det folk inte kan förstå, de måste alltid ha allt bra för sig själv och kan inte unna några andra det. Det är synd att det är så men något vi måste stå ut med och lära oss handskas med. Till alla ni som tycker det är fuskigt att Haley är i level 16, har mer hästar osv. se det ur hennes synvinkel så kanske ni förstår!

Svar: Nej jag menar absolut inte att jag är ''värd'' det mer än någon annan, men jag förstår inte allt hat jag ska få för jag tycker itne jag skrytit om något jag har...
ssohaley.blogg.se

2014-10-18 @ 10:18:12
Postat av: Freja Silverland

Det var jag som skrev förra kommentaren

2014-10-18 @ 10:19:03 - http://starstablelove.blo.gg/
Postat av: Emma Shortroad

Vet inte vad man ska säga om den människor, svartsjuka? Haha ^_^

2014-10-18 @ 10:39:17 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Freja Silverland

Jag tycker inte du har skrytit med det, du har ju bara sagt som det är (och rätt har du!) Om jag vore i level 16 kunde jag nog inte låta bli att skryta lite, hehe, men det är inget jag tycker du har gjort!

2014-10-19 @ 14:01:42 - http://starstablelove.blo.gg/
Postat av: lina

men hon har tur så man kan inte va avis och om nån sa det till dig freja skulle du bli glad hon kanske blir ledsen över att folk pratar massa saker och säker massa saker och hon kanske tar livet av sig då kommer de som har gjort så mot henne börja fatta!

2014-10-20 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: