Gallant Unicorn

Ett hål i staketet?

Efter varje veckas uppdatering så ger jag mig ut på jakt.
 
Jagar jag tigrar, vargar eller elefenter undrar ni kanske nu?
 
Näe...
 
Jag letar efter saker som förändrats efter uppdateringen.
Små saker som man kanske inte lägger märke till om man inte letar,
likt en mästerdetektiv finkammar jag hela (nå väl, nästan) de öppna delarna
av den mystiska världen Jorvik.
 
 
Igår var mitt hetaste fynd varken häpnadsväckande eller logiskt.
(Jag hittade det inte ens själv först utan Amanda vrålade om det innan jag 
varit i närheten av Carney, duttiga skurkisen Amanda ♥)
Det var...
 
Ett stycke saknat staket på Silverglades Hästsportcenter.
Varför?
Hur?
Kommer vi någonsin få veta? 

Kommentarer
Postat av: Ava Turtlenight

Jag tror att det är för att alltid på Fredagar , när den där feta gubben (minns inte namnet) har sitt dagliga uppdrag så springer man rakt mot staketet om man försöker hoppa över det. Det är verkligen störande om man bor i Vingården!

Svar: Haha ja kanske är det därför :P
ssohaley.blogg.se

2014-09-04 @ 19:20:36 - http://turtlenight.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: