Gallant Unicorn

Event med RainbowDragons

Igår så hade vi ett event ihop med RainbowDragons, rött som blod!
Vi körde inte klubb mot klubb utan alla mot alla, kul faktiskt! 
 
Sneaky Dragons är ju såååå bra på att ställa upp på ett fint led...
(Kolla Ninas blick, tror hon är ute efter mig! :O )
 
 
 Först så ställde jag mig i en buske för att få lite översikt på de andra och vart de tog vägen...
Det fanns en viss baktanke med mitt val av häst, han smälte in bra bland löven^^
Efter att ha stått där ett tag och vickat på baken för att inte bli osynlig så beslöt jag
mig för att ge mig ut på jakt jag med...
 
Jag höll mig vid liv tills det stod mellan mig och två spelare från RainbowDragons.
Tyvärr så var jag inte snabb nog och blev dödad haha^^
 
Lyckobrillorna på så klart! 
 
 
Trots att det blev lite rörigt (inte så lätt när det är två klubbar inblandade) så var det riktigt skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: