Gallant Unicorn

''Fan''-träff och fikamys :)

Igår så hade Nemo hittat en grupp söta spelare som hon red runt med i Jarlaheim,
jag anslöt mig till gruppen och så hade vi en liten spontan fanträff med fika :)
 
Det känns så sjukt att skriva fanträff.
När jag började spela så kunde jag inte föreställa mig att jagskulle ha fans som kallade mig sin idol.
Jag blir lika förvånad varje gång någon säger det!
MEN på samma gång blir jag jätteglad, de flesta är så söta när de kommer fram och jag tycker alltid
det är roligt att andra spelare faktiskt vågar komma fram och berömma mig för det jag gör (exakt vad jag
gör vet jag inte riktigt än, jag är ny på hela den här idolgrejen^^).
 
 
Sen kom Sture och myste med oss :)
 
 
 
Efter lite fika red vi mot Gröndalskogen för att grilla...
 
 
 
 
 
 
Eftet lite grillning så hade vi en miniåtersamling på Vingården...
 
 

 Det var verkligen jättemysigt att träffa massa trevliga spelare, det får vi göra om :)


Kommentarer
Postat av: Rose

Tjo! väldigt snygg och bra blogg!

Vad använder du för program när du tar bilder?

Svar: Tack! Och detsamma! :) Jan använer Fraps
ssohaley.blogg.se

2014-09-11 @ 11:33:03 - http://roseshadowlee.blogg.se/
Postat av: Ebba Highland

Asså jag missar alltid allt sånthär. Om det är nåt planerat så kommer jag nästan alltid men sånt som bara händer så är jag aldrig inne. När Nemo har tid att va/prata med "fans" så ärjag alltid utloggad och gör annat. Jag kan knappt fatta hur otur jag har i sånt. Sorry att jag inte har värt nåt här och kommenterat men mitt Internet på mobilen funkar typ inte så bra alls det bara försvinner när jag har tid att kommentera och jag har inte haft så mycket tid och vem orkar kommentera när det tar typ 10 min att gå in på ett inlägg. Ja då kommer varje kommentar ta ungefär en 20-30 min och jag har inte så himla mycket tid till det. Kram <3 ♥

2014-09-11 @ 15:43:48 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Rose

Okej tack :D

2014-09-11 @ 17:50:07 - http://roseshadowlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: