Gallant Unicorn

Kejsarens nya kläder

Har ni läst den sagan?
Okej, jag vill inte uppmuntra er att läsa om nakna gubbar, det blir så fel då...
I alla fall, vi släpper det.
 
Hur som helst så har mina två nyaste Arabiska Fullblod fått ny utrustning!
Kunde inte låta bli att shoppa lite när det kom en massa nya saker som faktiskt både
föll mig i smaken och gav +3 i Snabbhet. Det händer inte allt för ofta!
 
SilverKid fick vara lite lila, älskar verkligen benskydden som kom igår!
(Näe schabraket har inte helt samma nyans men glada tankar nu!)
 
 
Han blir för övrigt level 15 senare idag (när jag väl orkar levla) så då får han vila ut
och min lilla oäkting SouthSpot ska få börja svettas på banorna!
Därför så plockade jag ihop lite matchande utrustning till honom med :)
 
Allt han har på sig är det som kom nytt till Jarlaheim igår, visst blev ha fin?
Trodde jag skulle ha stora problem med att hitta passade grejer till honom men
det här blev jag riktigt nöjd med! (Fritt fram att sno stilen om du gillar den!)
 
 
 
Som ni kanske ser så har jag bytt hår (igen), men jag saknade den här frisyren och ingen
annan kändes riktigt ''jag'' eller ah Haley, så igår bytte jag tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: