Gallant Unicorn

Natthäng och nya hästplaner

Jag och Vivvi hängde runt på SSO i natt, det var lugnt och skönt och inte massa
bråk i globala chatten utan vi rejsade runt och levlade först, sen provred vi varandras hästar ^^
 
Jag testade hästar som hon hade men inte jag och tvärtom, mycket bekvämare (och billigare)
än att köpa en häst man tror man kommer gilla och sen känna sig missnöjd...
(OBS! Jag uppmanar inte någon att ge ut sina kontouppgifter, om du ändå vill
göra det så tänk på att det är på egen risk. Om din vän skulle få för sig att sälja
alla dina hästar så finns det inget du kan göra, ditt kontos säkerhet är i ditt eget ansvar!)
 
 
Var så klart tvungen att provrida hennes knubbiga Nordsvensk!
Åh vad mysig den var! Hoppas verkligen att de kommer i fler färger, för då lär jag inte kunna låta bli!
 
 
För att kunna plocka hem några hästar fick jag skicka några på semester.
Det kändes hemsk, som att de var uppradade för att möta domedagen.
(Ja jag är väldigt fäst vid mina pixelpållar, okej?)
Kolla Riddaren i hörnet!
Han ser ut att tänka: ''Hrmpf du skulle bara våga skicka iväg mig till nån töntig ö!''
Han fick faktiskt åka på semester han med...
 
 
Tyckte faktiskt att det var dags för min starthäst att åka på semester...
Dock så vet jag ju att det kommer sluta med att jag hämtar hem honom efter
bara bågra dagar, han är ju min favorit :)
 
 
Haha ibland blir det såååå fel när min chatt är efter...
Vi pratade i den globala chatten (eftersom det bara var typ 5 personer som använde den
just då, och det var egentligen något helt annat som diskuterades och som Alice svarade på.
Men eftersom min chatt är så sjukt mycket efter till och från så såg det ut som att hon
tyckte riktigt illa om Vivvi ^^ (Det här var när jag var inne på Violet's konto).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: