Gallant Unicorn

Ninas event, dag 1!

Igår så började Nina's eventvecka, det verkar så sjukt kul och hade jag inte varit med som
funktionär så hade jag gärna deltagit :D
 
Jag skulle pysa ned till min station vid Jasper, det gick ju otroligt bra...
På något sätt styrde jag ned i en sten och fastnade... Fick kliva av hästen, tabba ned spelet
och sen öppna det igen för att komma loss, smidigaste funktionären någonsin :)
 
Efter många om och men så kom jag till min station och så var det bara att vänta
på att det skulle ploppa upp deltagare i eventet...
 
Efter ett tag kom Felle och hjälpte mig att hålla koll på alla deltagare som
försökte bjuda in mig i grupp på samma gång hehe^^
 
Jag vet inte om Emma var missnöjd med sitt resultat eller vad som hände,
arg var hon tydligen i alla fall haha hoppas hon blev på bättre humör på nästa station :)
 
 
Efter ett intensivt moment i eventveckan kunde vi pusta ut lite och chilla i trappan,
hur det gick sedan i eventet vet jag tyvärr inte eftersom jag var tvungen att logga...

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Jag var full komligt jävla galen, om jag ska vara ärlig xD

Jag kom fram till jasper tillsammans med Albin och letade efter dig men fann dig inte så då red vi till Häxåsen och inte där heller fanns du, så då fick Nina hjälpa mig och talade om att du var vid Jasper... kanske därför mitt uttryck kom att jag var arg, bitter fanns inte ;)

Svar: Men åh :( Såg er inte rida förbi heller :O
ssohaley.blogg.se

2014-09-16 @ 12:57:09 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Haha det var så tragiskt för Albin stod nästan bredvid dig xD

2014-09-16 @ 17:27:39 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: