Gallant Unicorn

Nu ni!

Jobbar för fullt med att få klart avsnitt två av min och Felles serie.
SonyVegas bråkar med mig och jag vet inte varför, blir så less...
Gör mitt bästa för att avsnittet ska komma upp idag, men om det inte
funkar så kommer det i alla fall att komma i morgon...
Tack för att ni väntat så tålmodigt, har fått så dåligt samvete för att det
tagit en sån tid sen det första kom ut MEN jag har helt enkelt inte hunnit :(
 
Igår spelade vi in de sista scenerna till avsnitt två, om ni missat det första avsnittet
så kan ni se det här:

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Oh så spännande. längtar redan tills den kommer ut <3

Svar: Vi får väl se hur det blir haha Sony Vegas är bråkigt ^^
ssohaley.blogg.se

2014-09-08 @ 17:51:49 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Freja Silverland

Gud vill veta hur den slutar!!! Om du behöver deltagare till en till video så bara fråga på!

2014-09-09 @ 15:36:16 - http://starstablelove.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: