Gallant Unicorn

Orkar inte

Sony Vegas dummar sig, jag hade hela videon färdig och så fryser hela programmet och jag kommer
varken åt själva Sony Vegas eller mina sparade videor.
Alltså måste jag börja om helt från början igen.
Nej det är inte kul för mig heller -_-
Ska blåsa om hela min dator nu, den är dum och beter sig inte så kommer inte kunna börja med videon förrän tidigast i morgon. FML!
 
Aja, ikväll hade vi en liten snabb frågesport, eftersom Fraps beslöt sig att bilda lag med resten
av mina program så la det av med, så det blev bara en bild från idag.
Jag är aningen bitter haha ^^
 


Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Använder du Veagas? :D Kan inte du göra en eller några videos där du förklarar hur du gör!

Svar: Ja det gör jag :) Jo det kan jag säkert, vet inte riktigt vad jag ska förklara bara? :P
ssohaley.blogg.se

2014-09-10 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: