Gallant Unicorn

Ponypower!

Den här veckan är en awesome vecka, nämligen en ponnyvecka!
Evelina är lite bäst i världen och håller i den tillsammans med mig,
tror inte det hade gått annars för jag är så slut i huvudet på kvällarna haha^^
 
Veckan började med en lekdag, vi hade travtävling och lekar :)
 
 
Titta, Sneaky Dragons kan minsann stå på led ibland!
 
 
Sen körde vi ''Under hökens vingar'' och det var inget vi hade förvarnat för innan eventet så
de som deltog visste inte att den leken skulle komma med så de hade inte kunnat förbereda sig.
Trots det så var de sjukt duktiga och jag failade stort med att hålla mig undan!
 
Fick bilder på några av vinnarna, ett kul sätt kul grej att använda Emotsen på!
 
 
 

Självklart så avslutade vi med en ponnykram :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: