Gallant Unicorn

Tävling med JA

Inte för att jag tycker att de förtjänar mer gratis reklam genom att utnyttja att unga
spelare vill ha gratis starcoins utan för att många verkar ha problem att hitta tävlingen.
 
Så här står det på facebook: ''
Surprise! It time for a Star Stable competition. Share this post using hashtag#StarStableLovesJA with a short motivation why you should win, 5 lucky winners will get 1,000 star coins. Winners will be announced next week. Good luck! ''
 
Gulligt att de redan ska ha en massa support från SSO's spelare innan vi ens sett vad 
det är de kommer tillföra spelet.
Tycker det känns otroligt girigt (tänk hur många som kommer dela den där bilden!) och
sniket. Jag är fortfarande otroligt skeptisk till att de ens ska in i spelet. Varför?
 
I mina ögon så är det bara småungar som lagt upp lite låtar på youtube och nu får en
massa likes och följare på grund av att de samarbetar med ett spel som jag är otroligt
tveksam till att de ens hört talas om innan någon föreslog ett samarbete.
 
Jag struntar faktiskt i om de har en massa fans som blir sura på mig nu, men jag tycker inte att de har något på SSO att göra, inte så länge det enda de verkar vara ute efter är att suga åt sig en massa
följare genom att locka med starcoins för att dela deras bild.
JA? NEJ FÖR MIN DEL!

Kommentarer
Postat av: Alisa Goldstone

Håller helt klart med dig till 100%! Tycker att dem kan ta och ställa sig på en scen så att deras fans kan se dem irl i stället för att ha sina låtar på sso, Kommer dessa låter sedan att gå i repeat hela fredag och lördag kväll/natt då kommer jag att bli tokig, vilket jag redan är men ändå xD

MVH, Alisa ''Apelsinen'' Goldstone

2014-09-28 @ 11:46:03 - http://summerdream.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: