Gallant Unicorn

Woho, onsdag!

Jag är fortfarande väldigt bitter över att min dator och programmen på den inte kan bete sig.
MEN det är ju faktiskt onsdag! Vad tror vi på idag då? 
Hästar? Kanske fler Nordsvenskar, vill så gärna ha en borkfärgad Nordsvensk!
Kläder? Varför har inte alla ''städer'' ett eget deluxe-set?
Ett nytt område? Det känns som att Skördebygden bara har varit öppen några månader men det är 
snart ett år sen det området öppnades!
 
En sak jag verkligen skulle vilja ha är med garderobsutrymme!
Även om jag inte skulle köpa något så fylls garderoben upp eftersom vi numer får en
hel del saker i från uppdrag och i hemliga paket och så vidare.
Har inte slängt eller sålt något (förutom dubletter från tomten och så) sen jag började spela
och vill inte börja med det nu...
 
Vad tror jag tror kommer komma?
Antagligen fler emotes, hoppas verkligen att de finslipat funktionen lite i alla fall^^
 
Gammal bild eftersom jag just nu håller på att rensa bort 467 gig (haha sjukt ju!) med gamla bilder och
videor, mestadels från SSO haha ^^ 

Kommentarer
Postat av: Freja Silverland

Tycker om frisyren men emotesen? Nja :/

Svar: samma här :/
ssohaley.blogg.se

2014-09-10 @ 20:35:55 - http://starstablelove.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: