Gallant Unicorn

Dålig dag

Har inte kunnat spela idag så har inget kul att säga alls...
Har spenderat större delen av dagen på sjukhuset och när jag kom hem var jag så
otroligt trött att jag bara däckade i sängen och sen hann jag inte spela innan jag skulle laga mat...
 
Hoppade in en kort stund när klubben hade avslutning på nordiska mästerskapen, mysigt!
 
Hann vara med och kramas i alla fall, Bambi beter sig inte, så busig och står på bordet!
 
Nu ska jag sätta mig och levla min svarta Quarter lite, snart är han level 15! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Men vad har du gjort nu då? Sjukhuset nästan hela dagen..

Svar: Har nån form av utslag på händerna och fötterna så har varit och tagit massa prover :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-28 @ 18:18:42 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Liv Lionforce

Stackars dej!

2015-05-01 @ 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: