Gallant Unicorn

En ny frisyr kanske?

Tantaveckan är över (so sad!) så det var dags för en ny frisyr...
 
Tanthåret är ju otroligt stiligt, men det passar sig inte riktigt just nu hehe...
 
Kollade på några stycken i Jarlaheim som jag gillar:
 
Älskar skiftningarna i den här, MEN jag känner att rosa är lite för svårmatchat och
det skulle skära sig mot allt rött och oranget som finns i spelet typ...
 
 
Den här är fin, men vet inte om jag skulle gilla den på sikt? Testa kan man ju!
 
Jag kunde inte bestämma mig så jag bytte tillbaka till mitt ''gamla vanliga'', det vet jag
ju att jag trivs i och det är smidigt för jag behöver inte byta frisyr om jag ska spela in serier ehe...
 
Känns som det var ett tag sen den kom in nya frisyrer?
Suktar fortfarande efter frisyrerna som vissa NPC:er har haha ^^

Kommentarer
Postat av: ebba

Vart köpte du ditt orginal hår Halen? Det blonda håret du har!

Svar: Menar du det långa blonda lite lockiga? Det är från Jarlaheim :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-24 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: