Gallant Unicorn

Något är skumt här...

Jag har spenderat de senaste dagarna med att levla min Quarterhäst och
jag tror inte jag är ensam om att tycka att den är ovanligt...Snabb?
 
Jag har inte max i ''Rida'' eller ''Snabbhet'' men slår ändå mina rekord som jag satt
med en level 14 häst med tävlingsutrustning och tävlingskläder på en level 10 häst?
 
 
 
 
 
Tycker det är lite skumt eftersom jag slår vissa rekord med flera sekunder? 
Har ni märkt något liknande med Quarterhästarna?
(Ja det har varit världens liv om Fjordingarna, men jag märkte det inte lika tydligt...)

Kommentarer
Postat av: Alanis Moonstorm

Första dagen när de kom så ställde jag upp i champ med min lvl 15 häst med bästa utrustningen, och blev utklassad av alla level 5/level 6 quarterhästar. Detta var iofs i Championatklass 1 men i alla fall. Lite skumt får man ju tycka att det är.

Svar: Ja... Man börjar ju fundera på om det är något sso gör med flit för att få spelare att köpa de nya hästarna...
ssohaley.blogg.se

2015-04-11 @ 14:01:01 - http://alanismoonstorm.tumblr.com
Postat av: Diana Weststorm

WTF?! Har också märkt det, har ingen, men jag tycker att de ser ut att vara snabba.

2015-04-11 @ 19:34:05
Postat av: Stephanie Diamondfall

Märker också det, slår nästan rekord på varje lopp. Det känns som om varje häst blir snabbare och snabbare. Fjordingen, Quartern. Hur snabba kommer de bli i slutändan.

Svar: Ja det undrar jag med :O
ssohaley.blogg.se

2015-04-12 @ 08:16:27 - http://diamondfallstephanie.blogg.se/
Postat av: Tuva Sunlake

Jo det har jag märkt! Jag provade en av mina level 15 hästar och bytte sedan direkt till min då level 1 quarter häst, och märkte att dom var typ lika snabba då! Så längtar tills jag får upp den till lvl 15, tror den kommer vara typ dubbelt så snabb som mina andra hästar haha

2015-04-12 @ 09:15:29
Postat av: Rebecca Bigtree

Också märkt det. Slog rekord på nästan alla banor med en level 7 quarter ;o

2015-04-12 @ 11:18:44
Postat av: Rebecca Spiderstar

Den dagen då Quearterhästarna kom så tävlade jag i figroverschampionat med min level 6 Quearterhäst som heter Darkbeauty så vann jag. Jag kom i mål gätte långt innan alla andra det var ganska så lustigt men jag blev gätte glad:). Och nu 2015 i Augusti så vann jag med min level 9 Quearterhäst i Valdaleschampionat:O jag blev gätte glad då också:) Det är ju väldigt konstigt att dom är så snabba men det är ju roligt:)

2015-09-06 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: