Gallant Unicorn

Vad vill ni läsa om?

Senaste månaderna har jag fått fler läsare, och de flesta verkar stanna!
Blir så glad när jag ser att så många klickar in på min blogg för att läsa det jag skrivit varje dag!
 
Jag hade aldrig för avsikt att skapa en ''stor blogg'', jag är glad bara någon vill läsa det jag skriver hehe^^
Men det är kul att se bloggen växa, men med fler läsare kommer fler viljor och åsikter...
(Eftersom en del människor verkar ha gjort det till sin hobby att vända på allt som skrivs så:
Nej, jag menar inte att skryta om min blogg. Dock är jag stolt över det jag själv skapat. Min blogg!)
 
Så nu frågar jag er, vad vill ni läsa om? Vad vill ni se?
Mina hästar, bus med klubben, outfits, videor, tips om andra bloggar?
Nej, jag tillhör inte den lilla sorgliga skaran som ser allt som konkurrens.
Det är ett spel, jag tipsar mer än gärna om bloggar jag tycker är läsvärda!
 
(Videon på mitt hemstall och svaren på frågestunden kommer,
ska bara passa på att spela in den när jag är ensam och har tid...
Det känns så himla skumt att sitta och prata med sin skärm när folk tittar på haha!^^)
 
Puss på er fina läsare!
 
(Random bild från mitt konto på den asiatiska servern, det är inte lätt att matcha snyggt när
man bestämt sig för att inte köpa StarCoins utan måste jobba med det man får i uppdrag eller
de Shillings man tjänar ihop när man är så lat som jag är...)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har några förslag.

1.alla dina hästar(vad heter de)?

2.din post låda.

3.kan du göra ett event med Emma shortroad eventet ska heta röt som blod på firgroves paddock tycker jag det ska hållas iaf.

Svar: Jag har redan flera olika kategorier med alla mina hästar och vad de heter :)
Hur menar du med postlådan?
ssohaley.blogg.se

2015-04-25 @ 22:32:38
Postat av: Ebba Youngland

Hej Haley!
Jag vill läsa om outfits! Jag vet att du är bra på det,men varför kommer inga atomatiskt till bloggen? c;
Så,OUTFITS! Och bus... <3

Kram!













































DIN BLOGGG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!! xD

2015-04-26 @ 06:28:18
Postat av: Ebba Youngland

Hej Haley!
Jag vill läsa om outfits! Jag vet att du är bra på det,men varför kommer inga atomatiskt till bloggen? c;
Så,OUTFITS! Och bus... <3

Kram!













































DIN BLOGGG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!! xD

2015-04-26 @ 06:28:40
Postat av: yohanna

något jag tycker är jobbigt med din blogg är att din test är kursiv, det är lite jobbigt att läsa faktiskt. Bara en ide!

Svar: Det har jag aldrig tänkt på faktiskt, kanske ska börja ändra det då haha ^^ Tack för att du sa till :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-26 @ 08:28:51 - http://www.yoyossecret.blogg.se
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jag tycker att du ska börja med reklamhjälp! Finns ju många som bloggar och kanske bara har sina vänner som läsare.

Svar: Ja det är ett bra förslag! Ska absolut tänka över det :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-26 @ 11:12:58 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Agnes shystar

Jag vill se mer outfits<3

2015-04-26 @ 12:03:07
Postat av: Ella Nightcamp

Jag tycker om att läsa allt du skriver !!
Men jag vill se mer vidoes ,outfits, klubben ,
:D
kram

2015-04-26 @ 15:20:42
Postat av: ebba

jag menar hur det ser ut i din postlåda just nu.(sso)kan du ha eventet med emma?och sån har jag en fråga till.hur skriver du i dina videos?jag har också ett bloggförslag.hon har en egen häst.bloggen heter Ztreliin.se.sök på det*:)

Svar: Haha jaha... eh jo det kan jag säkert göra^^
Att planera ett event nu är i stort sett omöjligt eftersom våra eventveckor är planerade flera månader i förväg..

Jag håller mig helst till starstablebloggar :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-28 @ 16:21:51
Postat av: ebba

Okej haha!har du läst starstablebloggen dragonforce.blogg.se?sök på det❤har du även sökt på den där riktiga hästblogge?

Svar: Ja Veroinka var med i klubben innan :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-01 @ 11:12:43
Postat av: Ebba

Okej haha!kan du göra en del 11 av silverghost?

Svar: Som jag skrivit innan så har jag ingen som helst inspiration till den serien just nu, men det kommer komma fler delar senare
ssohaley.blogg.se

2015-05-01 @ 14:31:54
Postat av: Anonym

Du är min största förebild haley!❤️Du känns som en syster❤️även om jag är bara nio och du är 23 24 nånting tror jag!

Svar: Aawn gulle <3
ssohaley.blogg.se

2015-05-01 @ 16:23:31
Postat av: ebba

Det var jag som skrev som anonym.jag vill krama dig tills jag dör.jag spelar inte sso men vill.om jag börjar spela vill du va min syster på spelet då?

Svar: absolut :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-02 @ 20:49:36
Postat av: Ebba

På sneaky dragons event kan jag vara hejarklack?Jag måste ha ditt hår.vilket stall bor du på?vingården?

Svar: Jag bor på Vingården ja :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-03 @ 10:35:10
Postat av: Ebba

Ska jag va hejarklack?hur skriver du i dina videos?vad använder du för program att ta bilder med?hur kopplar man upp sig så man kan höra och prata med varandra?det kommer ta tid tills jag kommer få sso.för mina föräldrar tycker det är slöseri med pengar.💧💦

Svar: Om du ska vara hejarklack bestämmer du själv, dock så kommer de som stör eventet att ignoreras... Jag använder Fraps för att fota och filma i spelet, jag redigerar och lägger in texter i mina videor med Sony Vegas. Det finns massa olika program att använda om man vill prata med andra, det enklaste kan jag tänka mig är Skype... Det går ju faktiskt att spela gratis med :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-03 @ 18:31:01
Postat av: Ebba

Är det okej om det tar lång tid innan jag får sso.Vill du fortfarande va min syster då?

Svar: Absolut :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-04 @ 09:08:48
Postat av: ebba

Enda till lvl 17❤😀

2015-05-04 @ 10:48:49
Postat av: ebba

Kan man bara chatta eller kan man också prata på Skype? Hur laddar man ner Skype på dator och får igång det så man kan prata varje gång man ska spela?och kan man prata med andra samtidigt som jag pratar med dig?

Svar: Om du går in på skype.com så står allt där :) Jag använder inte Skype och jag pratar bara med klubben så det kan jag tyvärr inte svara på :)
ssohaley.blogg.se

2015-05-05 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: