Gallant Unicorn

Att köpa eller inte köpa...

Näe SSO släppte den första bilden på de tre nya Morganhästarna så var jag så säker på att jag 
köpa den svarta hästen. Men sen så valde jag ändå den med ljus man och tänkte köpa den svarta senare. Nu är jag dock osäker på om jag verkligen vill köpa den svarta Morganhästen?
 
Den är ju så himla söt med sin lockiga man och svans, men samtidigt så känns det som att den är en blandning mellan den svarta Quarterhästen och det svarta Arabiska Fullblodet?
Alltså två hästar jag redan har... Det bästa av två världar eller totalt onödigt?
Har nån dag till på mig innan min senaste Morgan är maxlevlad!
 
Sen har jag faktiskt tittat lite på den här sötnosen med:
 
 
Älskar den söta strimman på nosen, men tycker att hästen ser lite silverskimrande ut?
Eller är bara en synvilla? Vad tycker ni som har den här hästen, skiftar den i silver?

Kommentarer
Postat av: Emmy Winterknight

Jag har den vita :) Jag tycker verkligen den är super fin och är inte alls silverskimrig när man väl sitter på!

























.
....


















Jag har den vita :) Den är verkligen jättefin/söt. Den känns heller inte alls silverskimrig när man väl sitter på den!

2015-08-29 @ 19:29:30
Postat av: Matilda Southtree

Köp skimmeln <3

2015-08-29 @ 19:47:19
Postat av: Ronja Candleborn

Tycker skimmeln ser ut som en blandning av skimmel ponnyn och den vita araben,sedan har dom bara lagt till animationerna...

2015-08-29 @ 20:52:04
Postat av: Emma Shortroad

Lute viss silverskimmer har den i kroppen, men jag tycker det är otroligt charmerande och vackert på just den där färgen!
Ska vi jämföra med Quartern så är den mer grå än silver t ex :p

Jag gillar den vita jätte mycket, ser så busig ut i blicken! <3

2015-08-29 @ 21:01:10 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Sally monsterlake

Köpte den svarta hästen idag om man gillar svarta hästar så är det bara WOW när jag satt så var det som en mini ultra friser :D

2015-08-29 @ 21:16:28
Postat av: Nova Wintermountain

Jag har inte tänkt så mycket på det. Bara att den ser ut som en skimmel. Skimlar är inte alltid rakt genom vita :P
Jag är käääär i den. Den är så fin och mysig. <3

2015-08-29 @ 22:40:48
Postat av: Ellie Northfall

jag har båda, det är bara tt hojta om du vill provrida :)

Svar: haha åhå, vad snäll du är :D Har testat den svarta på Felles konto, men nu från ingenstans så tyckte jag att den vita var lite söt med ehe :P
ssohaley.blogg.se

2015-08-29 @ 23:17:25 - http://ellienorthfall.blogg.se
Postat av: Nadia Oakhall

Jag <3 verkligen denna hästen! Den skimrar kanske lite, men den är ändå hur söt som helst!

2015-08-30 @ 08:45:09
Postat av: Nadia Oakhall

Skimmel, skimmel, skimmel! ❤

2015-09-04 @ 22:40:52
Postat av: Cynthia Silvernight

Lite grann, skimrar ju rätt så mycket och är super fin :) Några "ränder" i svansen som gör allt mycket coolare. Säg bara till om du vill testa att rida den :3


// Cyn För En Tia :P

2015-09-07 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: