Gallant Unicorn

Elaka åska

Hade planerat in att filma med Bambi, men det blir nog inte med det för det åskar så att de skallrar i fönsterrutorna och jag vågar inte riskera att min dator får en smäll. Det känns inte så säkert när det slår ned i skogen bakom vårt hus haha, moder natur är på dåligt humör tror jag?
I alla fall... Hann göra de dagliga på stranden vid Fort Pinta på förmiddagen i dag, så har inget jag måste logga in och göra men jag hade gärna loggat in och filmat med Bambi nu när hon var så snäll och ställde upp, irriterande men inget att göra åt. Kanske kan levla lite ikväll om åskan behagar lugna ned sig? ^^



Kommentarer
Postat av: Daniela silentmoutain

vet du i vilket uppdrag men får ´´Vita ryttarbyxor´´

Svar: Är inte helt säker på vilka du menar, men om det är de jag tror att du menar så får man dem när man gjort klart ett uppdrag med familjen Sunfield :)
ssohaley.blogg.se

2015-08-07 @ 20:43:39 - http://cavallosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: