Gallant Unicorn

En sak jag önskar de kunde ändra på

Är att man måste kliva av hästen för att hugga i stenarna i Dinodalen.
Det är så ojämnt underlag på många ställen att man ofta måste trampa runt en stund
med hästen innan man står plant nog för att kunna sitta av...
 
Nej det är kanske inte så realtistiskt men man kan ju tex gräva upp limrot (har jag för mig att det hette?) från hästryggen när man skulle göra fogmassan till bron som går mellan Nilmers Högland och Skördebygden... Då borde man väl kunna hacka i stenar utan att sitta av hästen med? 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Duskgren

Håller helt med dig asså limrot och sten vad är skillnaden jaja den är väl ganska stor men i dinodalen är det ju så ojämt men a skulle sitta av med en vän vi gick leta ett ganska långt tag

2015-08-14 @ 10:27:57
Postat av: Valentina wolfdawn

Ska du göra något mer cirkus silverglade klipp?

Svar: Tanken var att fortsätta med den MEN eftersom jag inte gjort den själv så kan jag faktiskt inte svara på det just nu
ssohaley.blogg.se

2015-08-14 @ 23:31:23 - http://valentinastarstable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: