Gallant Unicorn

In the shadows

Vilken fin nyans Icepearl fick i skuggan!
 
Har levlat lite nu på morgonen, har väl hälften av tävlingarna kvar kanske?
 
Tänkte ta tag i lite dagliga på mitt konto på den asiatiska servern sen med, var så duktig
i början och gjorde alla dagliga men sen så slutade jag med det av någon anledning...
Så nu har jag massor att ta igen om jag vill bygga upp ryktet för att få fler uppdrag, just därför
brukar jag sitta och dra igenom alla dagliga hur tråkigt det än är. Det är inte kul när man har världens 
hope med dagliga som måste göras bara för att man latat sig tidigare ehe...

Kommentarer
Postat av: Sasha duskgirl

så fin ju :D

2015-08-02 @ 21:50:17
Postat av: Ebba(Systern Den busige)

Lite derp!

2015-08-03 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: