Gallant Unicorn

När kommer nästa del av Onyx?

Igår så fick jag veta att en släkting gått bort. Jag var som i en dvala hela gårdagen och idag
så åker jag till Amanda och Nina från klubben. Jag hade bestämt det innan jag fick reda på 
att min släkting gått bort och jag velade länge på om jag verkligen skulle åka iväg men det känns 
inte som att jag kan göra någon nytta hemma så jag åker nog hellre bort i några dagar och tänker
på annat än sitter hemma och är ledsen...
 
 
Jag kommer ju fortfarande att sörja min släkting, men jag känner att jag hellre är med mina vänner och gör saker än sitter hemma och bara tänker på hur ledsen jag är.
 
Därför så tänkte jag vänta lite med att göra klart nästa avsnitt av Onyx, jag har absolut inte rätt sinnesstämning för att göra en serie just nu så jag tänker ge det några dagar.
Hoppas att ni förstår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag förstår och jag tycker verkligen synd om dig

2015-08-25 @ 10:54:18
Postat av: Saga Nightfall

Det är så synd om dig och jag vet hur det känns, men jag får hoppas att du får det trevligt uppe hos Nina och Amanda :)

2015-08-25 @ 12:50:07
Postat av: Elvira Purplecake

Synd att din släkting gick bort men jag tycker också att du ska fokusera på annat😭❤️

2015-08-25 @ 13:38:31
Postat av: amelie Dawnside

stackars dig! jag förstår... men det är bra att åka bort och göra ngt istället för att sitta och vara ledsen

2015-08-25 @ 15:38:36
Postat av: Carro

Vart fick du tag på västen som var i Onyx 10 på slutet? Såg i kommentarerna på yt att det var i Moorland men vilken butik av de?

Svar: I Bobcatburuken
ssohaley.blogg.se

2015-08-25 @ 16:44:21
Postat av: Ebba

jag förstår dig helt!Det är okej!Ingen har väl dött av att vänta?

2015-08-25 @ 19:53:40
Postat av: Diana Weststorm

Förstår dig absolut. Har känt samma sak... Hoppas du mår bättre snart ❤️😘

2015-08-25 @ 22:29:14
Postat av: Julie Queenfall

Nämen fy, usch stackare! Förstår dig verkligen, ta din tid med serien och ha det bra när du busar omkring med Nina och Amanda.
Massor av styrkekramar, Julie <3

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2015-08-26 @ 20:14:50 - http://juliequeenfall.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: