Gallant Unicorn

När man är desperat efter den där sista xp:n

Jag tycker inte om att göra tävlingen i Dinodalen.
Oftast så struntar jag i den men idag så var den avgörande för om min häst skulle gå 
upp i level eller inte. Så jag tog mig i kragen och släpade mig iväg till Dinodalen...
 
 
Dinodalen är ju vacker, men så himla jobbig på grund av dimman.
Snälla SSO gör det valbart att ha dimman eller inte, får ont i ögonen av dimman.
Därför så brukar jag aldrig spendera mer tid än nödvändigt inne i dalen tyvärr...
 
 
Så där ja, nu så ska jag förbereda inför att spela in avsnitt 11 av Onyx.
Ska sätta ihop alla outfits, se till att det är rätt ljus i spelet och så vidare :)

Kommentarer
Postat av: Christelle Mysterystar

Fu vwt väl att det finns en bugg som gör så att dimman försvinner? ;)

2015-08-30 @ 12:40:35
Postat av: Christelle Mysterystar

Du vet väl att det finns en bugg som gör så att dimman försvinner? ;)

Svar: Jo, det vet jag... Men eftersom det inte är tillåtet att använda sig av buggar är det inget jag vill uppmuntra till att göra. Tycker vi kunde få vara utan dimman ändå :)
ssohaley.blogg.se

2015-08-30 @ 12:41:37
Postat av: Elvira Dragonstreet

Men ellerhur, blir helt galen på den där dimman! Man ser ju knappt något och man får så ont i ögonen!

2015-08-30 @ 17:54:49
Postat av: Elvira Dragonstreet

Men ellerhur, blir helt galen på den där dimman! Man ser ju knappt något och man får så ont i ögonen!

2015-08-30 @ 17:54:57
Postat av: Cassandra Watersmith

Men en sak då är att då skulle vi trötta på dalen mycket snabbare, iallafall vad jag tror

Svar: Jag vet inte, känns som att många undviker den nu just eftersom det är så jobbigt ljus där inne :/
ssohaley.blogg.se

2015-08-30 @ 20:49:36
Postat av: Matilda Southtree

Buggen är borta, jag testade, och jag tror att dinodalen undviks då man inte har tävlingar långt in i den, för att det inte finns nån köldtålig häst med de nya animationerna & det, och för att det är många som inte kan gå in dit xD

2015-08-31 @ 08:10:44
Postat av: Matilda Southtree

När jag började rida runt på en Fjording för att den behövde levlar så gick jag in i dinodalen och letade skelett, två dagar i rad xD

2015-08-31 @ 08:14:04
Postat av: Nova friendhill

Fast dimm buggen förstör ej spelet bara tar bort dimman , det är bara typ 10% , och då förstör den ej spelet plus så kommer den tbx om man går ur dino om man har gjort buggen och kommer tbx i dino så är den tbx så den är bara borta så länge man är där , då förstör det inte alls spelet det är bara en liten glitch , medans andra buggar förstör spelet ganska ofta och därför laggar det på sso för varje gång nån gör en bugg som brukar ta lång tid och är svår så laggar det för alla och tillslut så får vissa fatal för det , när vissa gör buggar och som är närheten av nån som laggar mkt så frys skärmen för den som laggar mkt eftersom en person gör en svår bugg som är närheten

2015-09-02 @ 04:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: